| < Czerwiec 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Zakładki:
Dramatis personæ
addy
b@rdo
BB
Carbo
fajowiutka
faraon
gambit
Gen. Vojtas
gosia
jaro
joasui
kabzior
Kage
kalina
Koniak
markz
mietek
Monty
olidka
olik
ori0n
pilkku
profa
quentin
qurtis
Rafał
robson
shaa
Smoczyca
tiber
yoyo
RSS
wtorek, 20 maja 2008
000074
[Robson] Referendum w sprawie G. Jaki komu termin pasuje. Oczywiście w lipcu. I oczywiście w MRQ.

[kalina] Dla mnie obojętnie. Na ten rok już mam wymówkę.

[Jaro] Zupełnie niepotrzebnie się kłopotałeś z tą wymówką. Nie jesteś zaproszony.
Tagi: jaro
16:04, quentiin
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 18 maja 2008
000073
[Faraon] O co chodzi z tymi różnymi trofeami w lidze? Bo tak: najpierw było Legia - Wisła i Wisła coś tam świętowała. Potem znowu Legia - Wisła i tym razem Legia wygrywa i też się cieszą. A dziś slyszę, że Groclin też jakiś puchar wygrywa? O co cho? Żeby każdy dostał jakąś nagrodę, czy co?

[kalina] No tak. Taki układ - jeżeli klub nie dostanie nagrody to kibole rozpierdolą stadion (bo w Polsce tak się na boisko mówi, nie?) i po wakacjach w ogóle nie będzie gdzie grać...
Tagi: Kalina
12:21, quentiin
Link Dodaj komentarz »
sobota, 17 maja 2008
000072
[addy] Jechałeś kiedyś w wakacje pociągiem pośpiesznym z Wawy do Kołobrzegu??? Do dziś wspominam, jak w połowie drogi udało mi się zdobyć komfortowy kawałek miejsca w przejściu między wagonami, a w Koszalinie nawet udało mi się usiąść.

[Jaro] Akurat czytałem taką książkę o niewolnictwie. Dokładnie tak opisywali transport niewolników z Afryki do USA.

[Kabzior] Pociągiem z Afryki do USA?
Tagi: kabzior
21:07, quentiin
Link Dodaj komentarz »
piątek, 16 maja 2008
000071
[Jaro] Kilka dosyć konkretnych hokejowych goli.

[ori0n] Wiedziony renomą obejrzałem do końca, szczery zawód - faktycznie, same gole.
Tagi: ori0n
21:35, quentiin
Link Dodaj komentarz »
000070
[Robson] Jechałeś kiedyś jako 3 osoba maluchem nad Bałtyk?

[addy] Do dziś wspominam, jak w połowie drogi udało mi się zdobyć komfortowy kawałek miejsca w przejściu między wagonami, a w Koszalinie nawet udało mi się usiąść.

[Robson] A jechałeś kiedyś 5 godzin z Koszalina do Kołobrzegu... aaa, jechałeś.

[addy] Tak! I z Torunia do Kołobrzegu, kiedy się wiadukt zawalił, też kurwa jechałem!!!
Tagi: addy
21:34, quentiin
Link Dodaj komentarz »
000069
[Quentin] Przydałoby mi się jakieś fajne logo na Euro 2008. Chciałoby się komuś coś trzasnąć? Wymagań nie mam. No może jedno. Byłoby miło jakieś coś wymyślić, żebym mógł zmieniać w nim ile dni zostało do Euro. Znaczy jakieś graficzki z numerkami i ja już bym se codziennie wstawiał je do gotowego nagłówka. Anyone?

[gambit] Na razie tylko projekt, ale imho już w dużej mierze zbliżony do finalnego. Jak zaakceptujesz, to przesle Ci zestaw cyferek od 0 do 9.



[Quentin] Piłka jest zbyt okrągła.
Tagi: Quentin
14:45, quentiin
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 08 maja 2008
000068
[Quentin] "Doomsday", że ja do kina na to nie poszedłem. Zajebisty filmik.

[gambit] W reckach czytam, że to film dla permanentnych koniobijców.

[Jaro] A teraz połącz fakty.
Tagi: jaro
17:19, quentiin
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 01 maja 2008
000067
[Kabzior] Ależ to złowrogo brzmi: "ostatnia rata - 12 maja 2038..."

[addy] Spoko, spoko, do tego czasu i tak wpadniesz w pułapkę kredytową.

[Kabzior] Co to jest pułapka kredytowa? Nie było o tym w umowie...
Tagi: kabzior
11:45, quentiin
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 15 kwietnia 2008
000066
[Kabzior] Akademia Rolnicza zmieniła nazwę na Uniwersytet Przyrodniczy...
Webmaster zastosował sprytne "zamień na" AR => UP
No i mamy takie oto na przykład studia:
WETERYNUPIA
ZUPZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI

[addy] Gdybym nazywał się Darek nielicho bym się wkurwił.
Tagi: addy
00:04, quentiin
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 03 kwietnia 2008
000065
[Jaro] Do dupy są książki kucharskie. Piszą: "ziemniaki pokroić w cienkie plastry". Co to kurwa znaczy "cienkie plastry"?!? 1 cm grubości, a może 2mm?

[gambit] A co Ty, detektyw Monk jesteś?
Tagi: gambit
11:58, quentiin
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 24 marca 2008
000064
[MarkZ] Wczoraj było tak ciepło i słonecznie, że pod kościołem widziałem dwie laski w spódnicach powyżej kolan.

[gambit] Takie laski, to ja widuję nawet jak jest -20, tylko może akurat nie pod kościołem.
Tagi: gambit
11:52, quentiin
Link Dodaj komentarz »
środa, 19 marca 2008
000063
[Jaro] Wczoraj w Wiadomościach powiedzieli, że wszystkie aukcje ze sprzedażą biletów na Euro 2008. I faktycznie - dzisiaj jest ich ledwie 41  :-)

[addy] Bezdura. Ja dzisiaj słyszałem jak rzecznik Allegro.

[Kabzior] Jak zwykle telewizja wszystko.

[ori0n] A mi się coś tak wydaje, że to jest jakby.

[Jaro] Zablokują kurwa, zablokują!!!!
Tagi: jaro
14:51, quentiin
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 17 lutego 2008
000062
[kalina] Taka była kwestia,  że ja mówię, że jak mi żona przyprowadzi jakąś fajną koleżankę do domu i będzie uprawiala z nią seks, to to dla mnie zdradą nie będzie. Ja to nawet bym zachęcał, bo może dałoby się przyłączyć, albo popatrzeć chociaż... No chyba że brzydka będzie tamta typiara, to co innego. Ale brzydka baba to jak facet więc to zdradą jest już...  No i wszyscy stwierdzili, że im wszystko jedno czy zdradza z facetem czy z babą...i że ja pojebany jestem... No nie wiem, ale dla mnie nie jest wszystko jedno czy baba czy koleś... A wy koledzy, co uważacie??

[Quentin] Ja uważam nie tak jak Ty ;) Właściwie z laskami to jeszcze gorzej, bo nie dość (jak się to pisze?) że się pieprzą, to prawdopodobnie dodatkowo wiąże je psiapsiółkowa więź mocniejsza niż wszystkie małżeństwa. Takie psiapsióły to więcej o Tobie wiedzą niż Ty sam, bo to do psiapsióły większość bab od razu leci się zwierzać nie patrząc na to, że psiapsióła gówno może wiedzieć o małżeństwie, bo sama ma tylko trzy koty ;) Ergo nie dość, że Ci dorobiła rogi to jeszcze z kimś, kto wszystko wie. A Ty nie dość, że się nie mogłeś dołączyć i się wkurwiasz, bo żadnego nowego porno nie masz, a stare znasz na pamięć, to jeszcze gópi myślisz, że tylko Ty i żona wiecie o tym, że Ci nie staje :D A co gorsza będziesz musiał słuchać potem żali żony, że najlepsza psiapsióła ją wystawiła, bo ta se akurat koty na faceta zamieniła i na nic innego nie ma czasu... A taki facet to wyrucha i wszystko inne ma w dupie. Zainwestował w kwiatki i zadowolony on, bo poruchał i żona, bo dostała kwiatki, a od Ciebie to już nawet na rocznicę nie dostaje... Popierdolone to wszystko :D
Tagi: Quentin
12:00, quentiin
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 12 lutego 2008
000061
[Dialogi Jara z synem]

-Jedziemy do babci
-Ja nie jadę.
-Ubieraj się, jedziemy do babci.
-Ja tam nie pojadę, tam jest nudno. Nie chcę tam jechać.
[darcie ryja]


Po kilku godzinach u babci:
-Wracamy do domu.
-Nie wracam, ja tu zostaję. W domu jest nudno.
[darcie ryja]

I tak kurwa w kółko do zajebania.
Tagi: jaro
15:55, quentiin
Link Dodaj komentarz »
000060
[addy] Pytanie do rodziców z dłuższym stażem. Co robić, gdy dziecko wyje jakby wstąpił w nie Szatan? Wyjątkowo wkurwiony Szatan?

[Fajowiutka] Poważnie pytasz?

[addy] Częściowo, choć sytuacja jest już opanowana. Dramat dziecka skończył się po puszczeniu bąka i pomruczeniu "Ach śpij kochanie".

[Shaa] Bąka puścił wykonawca kołysanki? Dziwny dzieciak, że go to uspokoiło.
Tagi: shaa
14:37, quentiin
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 07 lutego 2008
000059
[kalina] Wyzywasz mnie od przestępców??

[Robson] Gdzieżby mi to na myśl przyszło! Tylko od głupich chujów.
Tagi: robson
21:17, quentiin
Link Dodaj komentarz »
środa, 06 lutego 2008
000058
[Robson] KURWA, jemiole, oni NIE MOGĄ NIE KUPIĆ LAPTOPA Z VISTĄ, bo laptopy są Z VISTĄ. Po chuj kupować legalną VISTĘ jak masz zamiar ją podmienić na XP?

[gambit] Obejrzyj ze dwa razy "Odyseję Kosmiczną 2001", bo widać, że za dużo energii masz.
Tagi: gambit
15:15, quentiin
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 04 lutego 2008
000057
[Robson] A u mnie wiedźmin nie chce się uruchomić. I chuj.

[addy] Chuj też Ci się nie chce uruchomić? Smuteczek...
Tagi: addy
17:07, quentiin
Link Dodaj komentarz »
000056
[Robson] Widziałem fajną suknię ślubną, ale kasia jej nie chce.

[Smoczyca] Z powodu jakiego?

[Robson] KLIK

[addy] Zbyt skromna IMHO, taka zbyt radiomaryjna. Myślę, że to może być powodem...

[B@rdo] Może welon za krótki? Kobiety lubią zwracać uwagę na takie pierdoły.
Tagi: b@rdo
16:06, quentiin
Link Komentarze (1) »
środa, 30 stycznia 2008
000055
[Jaro] Ja trochę jeżdże po świecie i nigdy nie zdarzyło mi się zapłacić za odebranego sms'a, niezależnie od sieci. W każdej wiadomości powitalnej w danym  kraju przesyłają cenniki.

[Kabzior] Dodatkowo w Rosji dodają też standardowe cenniki okupów za porwanych turystów, żeby można było wcześniej uprzedzić rodzinę.

[addy] "Jeżeli chcesz uwolnić męża, wyślij SMSa na numer 9124 z treścią OKUP. Koszt SMSa wynosi 9 zł + VAT."
Tagi: addy
17:29, quentiin
Link Komentarze (1) »