| < Czerwiec 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Zakładki:
Dramatis personæ
addy
b@rdo
BB
Carbo
fajowiutka
faraon
gambit
Gen. Vojtas
gosia
jaro
joasui
kabzior
Kage
kalina
Koniak
markz
mietek
Monty
olidka
olik
ori0n
pilkku
profa
quentin
qurtis
Rafał
robson
shaa
Smoczyca
tiber
yoyo
RSS
poniedziałek, 07 września 2009
000114

[kalina] W trójce dyskusja o tym, że nie wolno dzieci bić. No i dzwonią popierdoleni ludzie i mówią, że popierają akcję i że dzieci nie wolno bić... ..no chyba, że się wpierdol należy, ale generalnie bić nie wolno. No i klaps też jest ok. Byle dziecka nie bić... Kurwa, ale mamy popierdolone społeczeństwo...

[addy] Bo chodzi o to, że nie wolno bić do nieprzytomności. Poza tym jest ok.

[kalina] Oczywiście! ...no chyba, że się należy.

[addy] No chyba że. Ale poza tym się raczej nie powinno. No chyba, że zły dzień jest.

Tagi: addy
22:54, quentiin
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 04 sierpnia 2009
000113
[Luc] [Moja bródka] głównie ma na celu dodanie sobie lat, bo regularnie mój wiek oceniany jest na dwadzieścia-kilka.

[Jaro] U mnie jest podobnie, tyle, że to nie kwestia wyglądu, a zachowania.
Tagi: jaro
09:25, quentiin
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 13 lipca 2009
000112
[Jaro] Ja natomiast jestem skrzyżowaniem Brada Pitta, Zakościelnego, Bruca Willisa i Golluma.

[Robson] W proporcjach 1%, 1%, 1% i 97%
Tagi: robson
13:27, quentiin
Link Dodaj komentarz »
sobota, 11 lipca 2009
000111
[Quentin] [o komiksie "Watchmen"] Ja pierdziu, ale gówniane rysunki. Byłem przekonany, że to jakieś arcydzieło w każdym calu...

[Tiber] Kreska jest najmniej ważna. Liczy się wielowarstwowa fabuła, dekonstrukcja superbohatera, alternatywność (świat bez "Star Warsów"!) głównie.

[Quentin] Nie jestem przekonany do koncepcji arcydzieła w postaci stolca o smaku ambrozji.
Tagi: Quentin
10:52, quentiin
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 28 czerwca 2009
000110
[Jaro] Ja umieram z godnością i z powrotem się nie będę na świat fatygował. Wiesz ile to kłopotów dla wszystkich jak tak zmartwychwstaniesz? Ksiądz musi w księgach parafialnych kreślić, rodzina wkurwiona ze na darmo wieńce pokupowali, odszkodowania i zasiłek pogrzebowy trzeba oddać, ciężko trumnę sprzedać na rynku wtórnym...
Tagi: jaro
18:51, quentiin
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 04 czerwca 2009
000109
[Jaro] Uliczny tor w Polsce... A to im się żart udał! Już widzę te bolidy na wysokim zawieszeniu, pędzące po torowiskach Krakowa. I tłumaczenia Massy, że na pewno by wygrał, gdyby mu radarem po oczach nie błyskało co okrążenie.

[Faraon] A po dwóch okrążeniach i tak skończą wyścig, bo na ulice wyjdą związkowcy. Będą mieli łatwiej, bo opony znajdą w pit-stopach.

[Jaro] Może i lepiej, że nie będzie tego. Podpierdolili by jakiś bolid, ryja obili w barze jakiemuś kierowcy i by poszło w świat, że Polska to prowincja.
Tagi: jaro
11:14, quentiin
Link Dodaj komentarz »
piątek, 08 maja 2009
000108
[Prof.A.Nacja] Moje cycki jeszcze mi nie wiszą.

[Jaro] Chyba że podłogę na kolanach myjesz.

[Prof.A.Nacja] Co to za pozycja jest? Mycie podłogi na kolanach. Twoja kamasutra znacznie się od mojej rożni.

[Jaro] To nie kamasutra, tylko codzienne obowiązki kobiety.
Tagi: jaro
20:32, quentiin
Link Dodaj komentarz »
środa, 06 maja 2009
000107
[Jaro] Zapraszam do Bielska. Wodę możesz brać z kranu. Może nie dla 3-4 miesięcznego malucha, ale dla takiego półrocznego już śmiało.

[Fajowiutka] No tak, ja przecież u dziadków Maryśki (małe miasteczko na Podlasiu) też biorę wodę prosto z kranu :) ale tu w Warszawie sama takiej wody nie piję...

[Jaro] Jak zrobię u szwagra w Krakowie herbatę, to taki zajebisty kożuch po niej pływa.

[addy] Następnym razem można spróbować umyć szklankę.
Tagi: addy
11:33, quentiin
Link Dodaj komentarz »
środa, 22 kwietnia 2009
000106
[Jaro] Napiłbym się, a tu nie ma z kim, nie ma jak. Marek pewnie znowu coś napisze, że późno prace kończy a potem idzie na rekolekcje.

[addy] Znam ten ból. Ostatnio nawet kalina nie chciał. Bo niby post był. No ale czy ja mu kazałem to piwo jeść???
Tagi: addy
09:40, quentiin
Link Dodaj komentarz »
środa, 01 kwietnia 2009
000105
[Jaro] Byłem wczoraj na zebraniu w przedszkolu Filipa. Pani powiedziała, że w pierwszej klasie podstawówki 30% dzieci potrafi czytać, 30% czyta ale słabiutko, a 30% nie potrafi. Miałem się spytać, czy ona jest w tych ostatnich 10% co to czytają, ale nie potrafią liczyć, ale nie chciałem przeciągać zebrania.
Tagi: jaro
16:29, quentiin
Link Dodaj komentarz »
środa, 18 marca 2009
000104
[addy] Dzisiaj jest Św. Patryka!

[Jaro] Ty to zawsze znajdziesz powód zeby się najebać.

[stan] A tak btw to jestes w Bielsku jutro/pojutrze??

[Jaro] Niestety, środa-czwartek jeżdżę po kraju raju w okolicach Rzeszów, Stalowa Wola, Lublin...

Tak mi się przypomniało: ale moja żona jest sama

[stan] jakieś foto??

[Jaro] Się popatrz w lustro i przestań wybrzydzać!
Tagi: jaro
00:15, quentiin
Link Dodaj komentarz »
000103
[Jaro] A tak swoją drogą, to się pochwalę:

Najlepsze interwencje 20. kolejki


Na 5 pokazanych bramkarzy, 4 gra w moich rękawicach.

[Quentin] Dobrze, że mecze są w różnych godzinach, bo by mógł tylko jeden.

[kabzior] Ten jeden nie był gejem?
Tagi: kabzior
00:10, quentiin
Link Dodaj komentarz »
000102
[kabzior] 6 godzin klikania w "odśwież" w przeglądarce, ale udało się - mam bilety na u2 @ Amsterdam ArenA!!!

[MarkZ] Z czego się w takim razie wzięło 6-godzinne odświeżanie strony? Po padzie strony nie dało się z powrotem na nią wejść?

[kabzior] To wyglądało tak, że żeby dojść do wyboru biletów była animacja że ludziki wchodzą do sklepu z napisem "tickets". Jak weszło 10 ludzików (mijało 10 sek) to można było wybierać co się chce kupić. Potem klikało się "buy" i ludziki stały w kolejce do kasy. W założeniu kolejka miała się zmniejszać i w końcu była Toja kolej, ale tak się nie działo. Jedyne co zostawało to odświeżenie strony i od nowa ludziki do sklepu i ludziki do kasy. W końcu zadziałało i mój ludzik doszedł do kasy :)

[addy] Prawie jak Counter Strike!
Tagi: addy
00:07, quentiin
Link Dodaj komentarz »
środa, 11 marca 2009
000101
[Jaro] Moja córka nie znajdzie męża. Strasznie się tego obawiam. Boje się, że pierdzenie i bekanie może zniechęcić kandydatów.

[ori0n] Obawiam się, że może być dokładnie odwrotnie. Zwłaszcza, jeśli jej droga do kariery prowadzi przez Technikum Samochodowe.

[Jaro] Słyszałem kiedyś, że była dziewczyna w technikum samochodowym. Ale to nie znaczy, że jeszcze druga kiedyś będzie.

[ori0n] Nie do końca. To nie było technikum samochodowe ale energetyczne. Konotop miał kiedyś łączoną lekcję polaka z drugą klasą i wtedy ją spotkał. Ziomy nie wiedzieli, jak zagaić rozmowę, więc rzucili ogryzkiem. A na wuefie zamknęli ją w szatni i na jej oczach zjedli jej kanapki. Ale ona nie bekała i nie pierdziała, więc o szacun było ciężko.
Tagi: ori0n
13:32, quentiin
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 08 marca 2009
000100
[kabzior] Jaro, znalazłem Ci pracę idealną:



[Quentin] Ciekawe czy mu chłopaki z PiS-u deuter kradną.

[Jaro] Ciekawe czy PiS ma swój sojusz?
Tagi: jaro
17:57, quentiin
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 01 marca 2009
000099
[Jaro] Uciekła im!!!!! 900m do mety
           ZŁOTO!!!!!

[kabzior]
Olimpiada jest?

[Robson]
Nie, napad na jubilera.
Tagi: robson
15:02, r0bs0n
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 26 lutego 2009
000098
[addy] Dziesięć lat minęło. Onet markowany jeszcze przez Optimusa donosi, że Lepper nie akceptuje wyników negocjacji z rządem: [LINK] Na WP satanistyczna psychoza w Suwałkach: [LINK] Interii czy o2 jeszcze nie było na świecie, a Gazeta.pl dawała jakby trochę mniej materiałów niż dziś: [LINK] [...] Nie wiem jak Wy, ale ja się poczułem trochę dziwnie ze świadomością, że wtedy nie było jeszcze YouTube'a, Facebooka czy choćby Pudelka i komentarzy na Onecie. A jedna z najpotężniejszych dzisiaj firm świata była na etapie zamiany garażu na większy.

[Robson] To były czasy...

[addy] Ty się, kurwa, nie śmiej. Bocznica jest chyba tylko 2 czy trzy lata młodsza od Google'a. No i weź popatrz co oni osiągnęli, a co my!

[Robson] Zły obraliśmy target po prostu. Oni nie widzieli słońca i klepali kod a my żeśmy wtedy chlali...

[addy] Aha. I teraz oni przez resztę życia będą chlać i oglądać słońce na Dominikanie, a my klepać kod do emerytury.

[Jaro] Wtedy trzeba było być takim mądrym. Albo chociaż ze 5 lat temu zadłużyć całą rodzinę i kupić 7 mieszkań an kredyt. Żebys Ty chociaż w sierpniu kupił 100€ i teraz je sprzedał. Wizjoner zasrany!
Tagi: jaro
18:41, quentiin
Link Dodaj komentarz »
000097
[Olik] Jak byłam w ciąży to chodziłam w dresie. Czułam się bardzo głupio.

[Jaro] Moja żona chodziła w moim dresie. Też nie czuła się najlepiej.

[addy] Może trzeba go było wcześniej wyprać?
Tagi: addy
18:35, quentiin
Link Dodaj komentarz »
piątek, 20 lutego 2009
000096
[addy] Czy dzisiaj mój jeden znów będzie stanowił 20% ruchu na grupie? ;)

[Robson] Co najmniej 50% ;)

[stan] ee tylko 33,33% :P

[addy] Góra 25%.
Zapowiada się pasjonujący wątek...

[stan] zastanawiam się czy 20% to nie jest aby mój próg lenistwa :)

[Robson] 16,66% - moje ostatnie słowo

[addy] 42,857142857142857142857142857143% - nie przesadzajcie, bo jeszcze pobijemy rekord aktywności...

[Robson] Coś zjebałeś, powinno być 14,285714285714285714285714285714%... z moim jest 12,5% :)
Tagi: robson
14:05, quentiin
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 16 lutego 2009
000095
[Jaro] W  Bielsku serio zrobiła się lekka katastrofa. I to już nie taka wydumana. Ja na przykład wczoraj zaobserwowałem z okna ten oto imponujący nawis: [LINK] Dzisiaj nawis wygląda już tak (sąsiad jak widać odśnieżył wczoraj balkon): [LINK] A wczoraj samochód musiałem ruszyć z parkingu. Nie było łatwo: [LINK] [LINK]

[ori0n] Ja tylko przypominam, że miała być druga Irlandia, a nie druga Islandia.
Tagi: ori0n
13:22, quentiin
Link Dodaj komentarz »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 9