Blog > Komentarze do wpisu
O nalewkach (000161)
[Kabzior] Nalewka to hit ostatnich imprez. [polecam zwłaszcza czekoladową]

[Jaro] Nie ma nalewek czekoladowych. To co piłeś, to było kakao.

[Kabzior] Jak się nie znasz to się nie odzywaj. Czekoladowa to nowość (tak pani ekspedientka powiedziała) i ma specjalne magiczne właściwości bo każdy po niej rzyga. I jeszcze fajne teksty można o niej mówić. Kupiliśmy porzeczkowa, wiśniową i czekoladowa:
[Pijany Tomas i Karru]:
T: Ale fajne te nalewki, takie wszystkie z owoców leśnych...
K: Zwłaszcza kurwa czekolada, co pójdę do lasu to znajdę...
(listopad, 2001)
poniedziałek, 01 lutego 2010, quentiin
Tagi: kabzior jaro

Polecane wpisy

  • Rowerowa porada (000172)

    [tola] jechalam dzis 10km dwie cholera godziny! i nadal nie wiem, co to cholera bylo?! nie byl to wypadek, ani roboty drogowe i cholera w naszym szanownym radi

  • Zdarza się... (000167)

    [Kabzior o TYM FILMIKU ] Końcówka jest zajebista :D BTW - kto jest w posiadaniu kliszy z naszego Sylwka? Ma ktoś w jakiejś sensownej jakości to zdjęcie z końca

  • Przyjazne słowa (000164)

    [Jakiś leszcz] Panie i panowie. Tworzymy swój własny system ochrony e-mailowej. Po więcej trotylu szczegółów proszę na strzelać na adres adam...@wp.pl Krzyż wa

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: